Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dooie
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2016
    • 49

    #16
    Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

    Dit weekend even lekker bezig geweest met de voorbereidingen!
    2 90L speciekuipen ingekocht, gaten geboord, en een mooie laag hydrokorrels onderop.
    Op advies van @Hypnotized toch kwekerspotgrond gehaald en een buffer gemaakt met stekgrond.
    Touw omheen gespannen ivm de honden die nogal graag graven

    Zaadjes laat ik op dit moment ontkiemen, De church is al ontkiemt maar de AMS heeft er nog niet zo'n zin in.
    (toch besloten om 2 planten te doen vanwege gebrek aan ruimte)
    ivm met mogelijke nachtvorst deze week, zet ik ze deze week binnen 's nachts.


    20160430_132000.jpg20160430_132731.jpg20160502_102434.jpg

    Comment

    • Hypnotized
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 926

      #17
      Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

      Dat zal wel goed moeten komen precies hoe ik t deed enkel gebruikte ik 65L en pleurde ik ze meteen de aarde in ;D check mn topic van vorig jaar maar kun je zien hoe enorm ze al worden in 65L.. succes

      Comment

      • dooie
        Senior Stoner
        Member
        • Apr 2016
        • 49

        #18
        Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

        Ik ontkiem ze altijd even tussen watten. Dan weet ik zeker dat ze ook daadwerkelijk ontkiemen voordat ze de grond in gaan

        De church gaat vandaag de grond in

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

        Comment

        • xAlecia
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 422

          #19
          Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

          Ziet er prima uit, veel plezier!!


          Love,
          Wunkie
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

          Comment

          • dooie
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2016
            • 49

            #20
            Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

            De Church schiet uit de grond! eerste blaadjes al in zicht, maak me alleen een beetje zorgen over het paarse stengeltje. krijgt hij iets te kort of te veel????

            Van de AMS nog niks te zien misschien ga ik een nieuwe ontkiemen.

            20160505_154358.jpg

            Comment

            • Hypnotized
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 926

              #21
              Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

              Dat steeltje is normaal, een tekort is onmogelijk zo snel hoor
              Tis wat gestrekt maar prima voor de rest, geen stress.

              Comment

              • dooie
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2016
                • 49

                #22
                Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                Dat steeltje is normaal, een tekort is onmogelijk zo snel hoor
                Tis wat gestrekt maar prima voor de rest, geen stress.
                Wat bedoel je met gestrekt? [emoji15]

                Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                Comment

                • Hypnotized
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 926

                  #23
                  Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                  Dat t steeltje zo lang is

                  Comment

                  • dooie
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Apr 2016
                    • 49

                    #24
                    Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                    Dat t steeltje zo lang is
                    Ja inderdaad, de vorige kweek had dat niet (auto's). Maar die zijn uiteindelijk ook niet hoog geworden. Vond die lange stelen wel een goed teken[emoji14]

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                    Last edited by dooie; 5 May 2016, 17:37.

                    Comment

                    • kasplantje
                      Junior Stoner
                      Nieuw Lid
                      • May 2016
                      • 17

                      #25
                      Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                      En hopen dat ze mooie toppen krijgt !

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

                      Comment

                      • dooie
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Apr 2016
                        • 49

                        #26
                        Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                        Doe mijn kweek samen met @kasplantje, die heeft zich ook even aangemeld hiero

                        Comment

                        • dooie
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2016
                          • 49

                          #27
                          Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                          Plantje begint lekker te groeien. Ams zaad nog niks te zien. Ben een nieuwe ams aan het ontkiemen. uploadfromtaptalk1462704864693.jpg

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                          Comment

                          • dooie
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Apr 2016
                            • 49

                            #28
                            Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                            Het is geloof ik veel te koud voor de plantjes, heb ze daarom binnen staan. het is buiten 13 graden
                            de church groeit goed, en de ams is inmiddels ook boven gekomen.

                            foto van de church:
                            20160514_112434.jpg
                            p.s. (foto heb ik geroteerd, maar het forum is een beetje eigenwijs )

                            Comment

                            • dooie
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2016
                              • 49

                              #29
                              Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                              Gaat niet zo goed met de church. Hing ineens slap. Had hem deze morgen buiten gezet... na wat water ging hij nog slapper hangen. Zitten de wortels niet diep genoeg? Heb hem even vast gezet met sateprikker en elastiek.




                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                              Comment

                              • Hypnotized
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2014
                                • 926

                                #30
                                Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                                Is gewoon veel te erg gestrekt..

                                Comment

                                Bezig...